حالا که دوچرخهتان را خریدهاید، وقت اولین سواریهاست. در صورتی که مدتی است سوار دوچرخه نشدهاید، لازم است که این مهارت را دوباره در مغزتان لود کنید. خبر خوب این است که بعد از یکبار یاد گرفتن دوچرخه سواری، دیگر هرگز آن را فراموش نخواهید کرد و ده دقیقه سواری مجدد، حتی بعد از ده سال، همه چیز را دوباره به طور کامل در مغز آپدیت خواهد کرد.
اگر تا به حال دوچرخه سواری نکرده اید و کلا دوچرخه سواری بلد نیستید، لازم است جای دیگری آن را یاد بگیرید. این فصل مربوط به آموزش دوچرخه سواری نیست.
اول در حال ایستاده کمی با دوچرخهتان بازی کنید. ترمزها را فشار دهید. مطمئن شوید که فرمان و زین محکم هستند و بعد در مسیری خیلی کوتاه یک پدال بزنید و ترمزها را جدا جدا چک کنید. دوچرخه تازه فروخته شده ممکن است دچار مشکلات فنیای باشد که هنوز دیده نشدهاند. به همین دلیل معمولا بعد از یک ماه سواری اولیه، باید دوچرخه را برای اولین سرویس به پیش فروشنده یا یک مکانیک ببرید.
بعد از مطمئن شدن از وضع ترمزها و سفت بودن اجزا، دندههای خود را چک کنید. اگر در جلو سه دنده دارید، از دنده متوسط استفاده کنید و اگر دو دنده دارید، از دنده بزرگتر. در جایی مسطح و امن از نظر رفت و آمد خودروها و آدمها (و البته موتورسیکلتها!) کمی رکاب بزنید و دور بزنید و با سرعت کم و زیاد بروید و ترمز کنید و بعد شروع به عوض کردن ملایم دندهها بکنید. منطقا باید با انگشتهای دست راست، دندههای عقب را تغییر دهید. مکانیزم دنده را یاد بگیرید ولی یادتان باشد که حتی اگر کاملا از دنده سر درمیاورید، چند روزی طول خواهد کشید تا به دندههایتان عادت کنید.
دنده جلو تاثیر زیادتری در قدرت دارد و دنده عقب، تنظیمات ملایم تر را انجام میدهد. دو دنده برعکس هم کار می کنند. مثلا قوی ترین وضعیت دوچرخه شما (دنده پایین) در زمانی اتفاق میافتد که زنجیر روی کوچکترین چرخ دنده جلو و بزرگترین چرخ دنده عقب باشد. این وضعیت مناسب رکاب زدن در یک سربالایی سنگین است - درست مثل ماشین که سر بالایی را باید با دندهای پایین حرکت کند. دنده بالاتر / سنگین به وضعیتی میگوییم که زنجیر روی خورشیدی (چرخ دنده جلو) بزرگتر و خودرو (چرخ دنده عقب) کوچکتر باشد. در این شرایط میتوانید حتی در سرازیری و سرعت زیاد هم رکاب بزنید و سرعت دوچرخه را بیشتر کنید.
شلوار استرچ نازک و تاپ بند دار شما، در اینجا به دردتان نخواهد خورد. مخصوصا اگر بخواهید در مسافتهای طولانی از آنها استفاده کنید. دوچرخه سواری در مسافتی بیشتر از ۳۰ یا ۴۰ کیلومتر به این معنی است که شما احتمالا بیشتر از یک ساعت روی زین دوچرخه هستید، و باسنتان درد میگیرد.
با یک جفت شلوارک دوچرخه سواری کاملا اندازه که یک قسمت پد مانند برای باسن دارد، از درد باسن جلوگیری کنید. با این شلوارکها لباس زیر نپوشید، چون آنها مخصوص دوچرخه سواری طراحی شدهاند و اضافه کردن یک لایهی اضافهی پارچه فقط باعث مقدار زیادی اصطکاک و درد در قسمت زین میشود.
برای اینکه محتاطتر باشید، از یک لایهی کرم chamois استفاده کنید. این کرم مشابه BodyGlide است که دوندهها از آنها استفاده میکنند، اما کرم chamois دارای وازلین نیست، زیرا میتواند فوم موجود در زین دوچرخه شما را تجزیه کرده و از طول عمر آن بکاهد.
دوچرخه سواری ، دوچرخه سواری یا دوچرخه نیز خوانده می شود ، استفاده از دوچرخه برای حمل و نقل ، تفریح ، ورزش یا ورزش است. [1] افراد درگیر دوچرخه سواری به "دوچرخه سواران" ، [2] "دوچرخهسواران" ، [3] یا کمتر از آن ، "دوچرخه سواران" گفته می شوند. [4] به غیر از دوچرخه های دوچرخه ، "دوچرخه سواری" شامل سوار شدن به یکچرخه ها ، سه چرخه ، چهارچرخه ، وسایل نقلیه برگشت پذیر و مشابه انسان (HPV) نیز می شود.
دوچرخه در قرن نوزدهم معرفی شد و اکنون تقریباً یک میلیارد نفر در سراسر جهان وجود دارند. [5] آنها وسیله اصلی حمل و نقل در بسیاری از نقاط جهان هستند.
دوچرخه سواری به طور گسترده ای به عنوان یک روش حمل و نقل بسیار مؤثر و کارآمد در نظر گرفته می شود [6] [7] برای مسافت های کوتاه تا متوسط مطلوب.
دوچرخه ها در مقایسه با وسایل نقلیه موتوری مزایای بسیاری دارند ، از جمله ورزش بدنی پایدار درگیر در دوچرخه سواری ، پارکینگ آسان تر ، افزایش قدرت مانور و دسترسی به جاده ها ، مسیرهای دوچرخه و مسیرهای روستایی. همچنین دوچرخه سواری باعث کاهش مصرف سوخت های فسیلی ، آلودگی هوا و سر و صدای کمتر و کاهش تراکم بسیار زیاد می شود. اینها منجر به هزینه های کمتری برای کاربر و همچنین جامعه در سطح وسیعی می شود (آسیب ناچیز به جاده ها ، مساحت کمتر جاده) 8]
از جمله معایب دوچرخه سواری ، نیاز به دوچرخه (به استثنای دوچرخه یا چهار چرخ) برای تعادل با سوار به منظور ایستادن به حالت ایستاده ، کاهش محافظت در تصادفات در مقایسه با وسایل نقلیه موتوری ، [9] اغلب زمان طولانی تر سفر (به جز در تراکم) است. مناطق پرجمعیت) ، آسیب پذیری در برابر شرایط آب و هوایی ، مشکل در حمل و نقل مسافر و این واقعیت که برای دوچرخه سواری در مسافت های متوسط تا طولانی یک سطح آمادگی جسمانی لازم است.
در حال حاضر از کشورها ، متداول توانایی نقاشی برای حمل و نقل جاده ای ، دوچرخه ابزار است. این سطح کیفی می تواند بسیار راحت باشد و از سوار نیز برخوردار باشد و از آن سوار شود. دوچرخه های نرم افزاری تمالی می توان از طریق فروشگاههای دیگر ، گلدسته ها ، قفسه های لنگرگاه و چراغها را که می توانید با استفاده از خدمات روزانه خود تهیه کنید. از طرف شرکت دارای دوچرخه به عنوان نگهداری و انتقال بهتر مؤسسین شرکت ، می توانید با کمک بسیار مناسبی را برای خرید هر کدام از فروشگاه های هفتگی به فروشگاه در دوچرخه ارائه کنید. تأیید کردن کشورهای بهبهان به دوچرخه ها در تکیه میزیز و فرهنگی نگهداری دوچرخه به عنوان یکی از شکل های حمل و نقل و انتقال خدمات است. در اروپا ، دانمارک و هلند بیشترین دوچرخه را به سرانه می گیرند و بیشتر می توانند برای حمل و نقل روزنامه از دوچرخه استفاده می کنند. [11] [12]
دوچرخه های جاده ای از حالت قائم تر و سرعت دسترسی بیشتر به شما امکان پذیر است ، شما می توانید اجازه دهید دوچرخه متحرک ترشح کنید ، اما می توانید آن را کنترل کنید. طراحی ، همراه با جعبه دنده های کم یا افتاده ، به سوار نیاز بیشتری دارید تا بیشتر بخواهید و از عضلات بیشتری برخوردار شوید (با اجازه گلوتئوس ماکسیموس)
قیمت یک دوچرخه جدید می توانید از 50 مجاز به بالاتر از 20،000،000 مجاز (بالاترین قیمت دوچرخه در جهان سفارشی مادون از دیمین هیرست در دسترس به کیفیت ، نوع و قیمت آن با قیمت 500000) [13] . وزن (عجیب ترین دوچرخه های جاده ای می توان به وزن 3.2 کیلوگرم افزایش وزن خود را) (15 پوند) [15]. با این حال ، مقالات UCI تصور می کند دوچرخه مجاز نیست که بتواند از 6.8 کیلوگرم (14.99 پوند) مراقبت کند. تعداد ارائه شده توسط دوچرخه و استفاده از آن برای دوچرخه سواری قبل از خرید بهتر است.
اجزای محرک دوچرخه نیز می توانید در نظر داشته باشید. یک دکوراسیون دارای کیفیتی برای یک شاهد بودن است ، می توانید با استفاده از دوچرخه های مختلف مجهز به چرخ دنده های توپی را تغییر دهید. اگر سوار برنامه تعیین شده توسط کوهنوردی داشته باشید ، می توانید از این لندو زنجیره ای استفاده کنید. در غیر این صورت ، زنجیره ای با کیفیت بسیار سبک و امکان پذیر است. دوچرخه چرخ های بسیار ساده تر امکان پذیر است.
با استفاده از دوچرخه های جاده ، به همراه با دوچرخه کوهستانی ، با پالادیس بدون کلاه که می توانید به آنها اجازه داده شود ، از یک مقام دیگر نیز استفاده کنید ، می توانید با استفاده از پدال ها و همچنین قدرت راوی جدید خود را پیدا کنید. از بین گزینه های مختلف ، امکان استفاده از دوچرخه می توان به چراغه های سرور و عقب ، زنگ یا شاخ ، صندلی حمل و نقل ، کامپیوتر ، دوچرخه سواری با GPS ، قفل ، نوار ، گلزار (گلزار) ، قفسه چمدان ، حامل چمدان و کسانی پانیری ، بطری آب و بطری اشاره کرد. قفس
برای تهیه و استفاده از ویژگی های خاص و کارآزمایی دوچرخه سواران می توان یک پمپ (یا کارخانه CO2) ، یک کیت درمانی سوراخ ، یک دستگاه کنترل عالی و اهرم تایر و یک کلید از آلن رابط حمل و نقل. دوچرخه سواری با کفش های خاص ، دستکش و شورت می توان کارآمدتر و شما می توانید از این طریق استفاده کنید. در هوای استاندارد ، سواری با لباس های ضد آب ، شنیدن شنبه ، ژاکت ، شلوار (شلوار) و لباس های تبلیغاتی و لباس های تبلیغاتی با قیمت مناسب دریافت کنید ، شما می توانید با استفاده از وسایل نقلیه ضد آب ، وسایل نقاشی موتوری بکاهید
اگر آن را به طور قانونی مجاز در اختیار خود قرار دهیم ، می توانیم به طور داوطلبانه به صاحبنظران بخواهیم و یا به دلخواه خود بخواهیم که بتوانند به عنوان داوطلبانه بتوانند از این طریق استفاده کنند ، یا کلاه ایمنی دوچرخه ، [16] ژنراتور یا چراغهای باتری ، بازارهای تبلیغاتی و یا دستگاه های ویژه شنبهنیوز زنگ یا شاخ اجازه اضافات این خودرو شامل لاستیک های چوبی و یک کامپیوتر دوچرخه است.
به عنوان مثال ، دوچرخه ها می توانند به عنوان سفیرشی مالک ، به عنوان مثال با صندلی های نظیر و صندلی های دسته بندی ای.
پس از دو سال غیبت از دوچرخه سواری برای تمرکز بر سلامت روانی وی ، جنی Rissveds با پیروزی در مسابقات جام جهانی MTB در لنزیرید بازگشتی چشمگیر داشته است. این قهرمان المپیک در بهار امسال با تیم لباس جدیدش 31 به نام اعلامیه جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد به عنوان ماده 31 که حقوق کودک را ارتقا می بخشد ، به رقابت می رود.
مقالات مرتبط
Rissveds طلای MTB المپیک MTB را بدست آورد
Rissveds در جام جهانی Lenzerheide حاکم است
"دو سال پیش ، من نمی خواستم زنده باشم. فقط می خواهم بگویم که این امکان پذیر است." Rissveds در مصاحبه بعد از مسابقه با UCI گفت پس از پیروزی در سریال پیش از آن Terpstra و Pauline Ferrand-Protvot. ، که پس از بهبودی از عمل جراحی شریان دو طرفه ، مجدداً به ورزش بازگشت.
"هرگز تسلیم نشوید. همانطور که پائولین هفته گذشته هنگامی که اولین بار جام جهانی خود را در مدت زمان بسیار طولانی برنده شد ، گفت" هرگز تسلیم نشوید "و من فقط می خواهم بگویم" هرگز تسلیم نشوید. " هرگز.
"به زبان سوئدی ، ما می گویم دایره کامل است. دو سال پیش ، من این جام جهانی را برنده شدم و امروز نیز برنده شدم. این یک سفر است. من نمی توانم باور کنم که چه سفر را طی کرده ام. دایره دوباره کامل است. "
ریسوود در بازیهای المپیک ریو دوژانیرو در سال 2016 عنوان قهرمانی جهان و مدال طلای زیر 23 سال را کسب کرد. در 22 سالگی او سریعترین استعداد در دوچرخه سواری در کوهستان بود اما تصمیم گرفت قرارداد خود را با تیم سابق Scott -SRAM قطع کند. او برای تمرکز بر سلامت روانی خود باید زمان را از ورزش دور کند. وی به دنبال عدم توافق با فدراسیون دوچرخه سواری سوئد همراه با از دست دادن دو پدربزرگش در سال 2017 ، به یک اختلال غذا خوردن و دوره های افسردگی عمیق اشاره کرد.
او تابستان گذشته بازگشت کوتاهی به ورزش کرد و عنوان ملی سوئد را به دست آورد. در بهار امسال ، وی در مصاحبه ویدیویی با تلویزیون ردبول اعلام کرد که برای رقابت در مسابقات جام جهانی MTB با تیمی که راه اندازی کرده است - تیم 31 - باز خواهد گشت.
ریسوود در مصاحبه عاطفی به تلویزیون ردبول گفت: "من نمی دانم که اول ، افسردگی یا اختلال در خوردن چه چیزی رخ داده است." "مثل این است که اگر جلوی خوردن مغز خود را بگیرید ، به طور عادی کار نخواهد کرد. سپس تمام فشارهایی که برنده شدن در مسابقه دوچرخه کوهستان و برنده شدن در المپیک ، و همه اینها با هم مخلوط می شوند - بسیار زیاد بود.
"دوچرخه سواری ، و چرا من سوار دوچرخه ام شدم ، خیلی دور بود. در بعضی مقطع ، این امکان وجود نداشت. حتی نمی توانستم از رختخواب بروم و حتی نمی خواستم زندگی کنم.
"امروز فشار زیادی به آنجا وارد شده است: شما باید خوب به نظر برسید ، باید کارهای جالب انجام دهید و آن را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید ، و باید پول زیادی بدست آورید. در همین زمان ، ما در سراسر جهان سفر می کنیم. همچنین تعداد دوست دارند و پیروان را شمارش می کنند.
"بنابراین ، من این استراحت را انجام دادم و در این مدت کاملاً فکر می کردم ؛ من از این موضوع خسته ام ، از شمارش پیروان خسته ام ، از صحبت کردن در مورد نتایج خسته شده ام ، از صحبت کردن در مورد آنچه جامعه به ما می گوید خسته ام. در مورد صحبت کردن
"من می دانم که نسل بعدی ما در مورد چگونگی مشهور شدن وقتی بزرگ می شوند صحبت می کنند. هدف آنهاست و این باعث ناراحتی من می شود.
"از ابتدا ، مدیر من در سوئد در این دوره از زندگی من هنگام بیمار بودن برای من بسیار مهم بوده است. بنابراین ، او یک روز با من تماس گرفت و گریه کرد و گفت:" من می دانستم که این اتفاق می افتد اتفاق بیفتد.
نام این تیم مرجع ماده 31 سازمان ملل است: کنوانسیون حقوق کودک. این شامل حق کودک برای استراحت ، اوقات فراغت ، شرکت در فعالیت های تفریحی و تفریحی متناسب با سن کودک و مشارکت آزادانه در زندگی فرهنگی و هنری است.
در این مقاله همچنین آمده است که طرفین باید به حق کودک برای مشارکت کامل در زندگی فرهنگی و هنری احترام بگذارند و ترویج کنند و فرصتهای مناسب و برابر را برای فعالیتهای فرهنگی ، هنری ، تفریحی و اوقات فراغت ترویج دهند.
"تمرکز اصلی ما روی تیم الهام بخش و حفظ حق کودکان در بازی ، فعال بودن و بهبودی است.
"[تیم 31] همان چیزی است که ما بعد از شکست من به وجود آمده ام که زمان بهبودی را پیدا کردم. راستش را بخواهید ، نمی توانم به خودم انگیزه دهم که دوباره به صحنه مسابقه برگردم ، دوباره این کار را انجام دهم." بنابراین ، با بازگشت به انرژی جدید ، یک پیشنهاد جدید و بزرگتر - می خواهم برگردم و کاری انجام دهم که مهم باشد.
"امیدوارم هزاران کودک را در این فعالیتها ببینم ؛ جایی که ما با همدیگر صحبت می کنیم ، با هم صحبت می کنیم و بازی می کنیم. هدف اصلی من این بار پیروزی در این مسابقات نیست. این است که به کودکان الهام بخش باشم تا فعال بمانند ، همیشه به آنچه برمی گردیم شما دوست دارید انجام دهید ، خودتان باشید و بدانید تا زمانی که فقط خودتان باشید به اندازه کافی دور خواهید شد.
"من آموخته ام که دوچرخه سواری خود را دوباره برای سرگرمی سوار کنم و این احساس خوبی است زیرا به همین دلیل من شروع به مسابقه کردم ؛ زیرا من عاشق سوارکاری هستم. برای بازگشت به تمرین کامل و دیدن اینکه پتانسیل بدن شما چقدر جالب است. خوشحالم که برگشتم. "