طبق گزارش تلگراف ، پیش بینی می شود نتایج سال ژانویه سال 2019 بیش از 50 میلیون پوند ضرر قبل از مالیات را نشان دهد ، اگرچه مدیر عامل سیمون موتروم گفته است که او انتظار دارد که رافا حتی امسال بشکند و 10 میلیون پوند وام بانکی را بازپرداخت کند.
در 18 ماه پس از تصرف ، والتونز مجبور شد 30 میلیون پوند را به این شرکت تزریق کند تا از پیش پرداخت آن در وام 20 میلیون پوندی از HSBC جلوگیری کند. همچنین این کار باعث شده است تا کارمندان زیادی از کار بیفتد و همچنین عملیات خارج از کشور را کاهش داده و تعطیلات تعطیلات دوچرخه سواری خود را تعطیل کند ، و Mottram گفت "تصمیمات دشوار" ضروری است.
وی اضافه کرد که "ما چشم خود را از توپ خارج کرده ایم" پس از تصاحب والتون ، اجازه می دهد نرخ تخفیف محصولات برای یک محصول تقریباً دائمی در طول سال بدل شود. از آنجا که رافا سطح تخفیف خود را نصف کرده است ، و در حالی که تلاش می کند فروش خود را از دست ندهد ، باز هم تخفیف خود را ادامه خواهد داد و به همین دلیل به گردش مالی متکی است.
Mottram به تلگراف گفت: "ما در دسته بندی محصولات زیادی قرار گرفتیم." وی گفت: "این به دامنه فزاینده محصولات و خرید محصولات با تخفیف برای تمیز کردن محصولات دامن زده شد.
"نقطه ای وجود دارد که تخفیف های آخر فصل به تخفیف های میان فصل و تخفیف های اوایل فصل تبدیل می شوند. و پس از آن جمعه سیاه و به پایان می رسد بیش از حد از کار شما است. "
https://www.cyclingweekly.com/
وی در مورد استراتژی قیمت گذاری آینده شرکت افزود: "این در مورد فروش با کیفیت مناسب در حاشیه مناسب است."
رافا در سال 2004 توسط Mottram در لندن تأسیس شد و در اوایل این دهه از رشد سریع برخوردار شد ، هرچند که همیشه سود چندانی نداشته است. این جنگنده در سال 2017 با قیمت 200 میلیون پوند توسط RCZ پس از جنگ مناقصه بین چندین شرکت سهامدار خصوصی خریداری شد.